Selasa, 02 Juni 2009

اغاني شعبية 2009 - اغنية شعبي 2009 - اغنية هوبا وشربت حجرين ع الشيشة - تحميل تنزيل كلمات اغنية وشربت حجرين ع الشيشة

اكيد انكم استمعتم لاغنية الفنان الشعبي هوبا الجديدة 2009 و شربت حجرين ع الشيشة، الاغنية من الاغاني الشعبية الجيددة 2009 التي عرفت و تعرف اقبالا و نجاحا كبيرين .

كلمات اغاني شعبي 2009 - كلمات اغنية و شربت حجرين ع الشيشة من جديد الاغاني الشعبي 2009 للفنان الشعبي هوبا

وشربت حجرين على الشيشاااااا
كررررررررررررررررر
مع توتو والسبع وويشااااااااا
ويانى يانى يانى .... مش هعمل كده تانى
وخدنى جعران والكابتن .... وروحنا عند عماد فيشا
ونزلت وانا ماشى فى الشارع .... شوفت الى نازل ليه طالع
فضلت ماشى مع نفسى .... وقولت اشوف الى فى نفسى
واروح ادور .... اروح ادور .... اروح ادور .... على نفسى
ويانى يانى يانى .... من الحجر الاولانى
ويانى يانى يانى .... ولعت الحجر التانى
شوفت تعلب كان بينط .... كان بيلعب ويا البط
وشوفت ديك كان شايل فيل .... وشوفت نمله ديلها طويل
انا قولت اشرب تانى حجرين
شوفت الواحد بقوم اتنين
والله واشتغلت والتغشلت
واروح ادور .... اروح ادور .... اروح ادور .... على نفسى
ويانى يانى يانى .... مش هعمل كده تانى
وقابلنى قطر يا عم البيه .... غصب عنى اناا دوست عليه
انا مش عارف ايه الى انا فيه .... والى انا قولتو ده يطلع ايه
واتهيقلى ان انا فى بولاق .... والى شايفها كانت وراق
اوعو تقولو دماغى مش فيا .... دى الوراق جنب المنوفيه
واروح ادور .... اروح ادور .... اروح ادور .... على نفسى
ويانى يانى يانى .... مش هعمل كده تانى

تميل تنزيل اغاني شعبي 2009 - تحميل تنزيل اغنية و شربت حجرين ع الشيشة من جديد الاغاني الشعبي 2009 للفنان الشعبي هوبا

خاصية التحميل و التنزيل و الدونلود غير متاحة حاليا لكن انتظروها مستقبلا المرجو الاشتراك في لائحة البريد الالكتروني للموقع في الاسفل لتصلك روابط التحميل حال توفر الخدمة

Tidak ada komentar:

Posting Komentar